הוא שלואל תמדוד אותנו על פי החולשות שבנו .
תמיד אתה תהיה האשם  באם בן האדם יאמוד את טיבך בכל פעם מחדש ,
זכות שיפוטית זו נתנה לנו כמגרעה וגם כמעלה מאבינו שבשמיים ,
הרי בצלמו נבראנו ובזכותו עדיין אנו מתקיימים .
אך לא די ביד הדבר , מלשון המעשה  עודנו מתקיים בשלילה ,
לחוסר כבוד האדם והפרט  ככלל , מין האפליה .
אם איכות האדם נמדדת  בעיני המתבונן , המשתקף הוא
האם יש לו הזכות להחליט כך עבורך ,
מי הוא עבורך ?
האם הוא עבר וחי את מהלך חייך במקומך כדי לדעת אך התנהלת שם בין המשברים ,
הבחירות הטובות והלא גם יחד , מה קובע זאת לך וכיצד הדבר משפיע עליך ,  , על סביבתך .. .
כיצד ולצד מי נותרת , המשכת הלאה ,, ואיך מהלך זה השפיע על דמותך שם בפני עצמך , או הושיע אותך מחייך  . .
התערבות אנושית שיפוטית , או זו היא בעצם התערבות אלוקית שיתופית –
אשר בידי הבורא אנו אכן נשפטים ולא מילולית  אלא הוא מזמן לנו את המאורע עצמו הישר אל תוך חיינו ,
בזמן נתון המתקיים – מתהווה בנו , בן ובין צלמו  אשר נמצאת כאן עמנו , עתה בנו , ,
באנו והגיענו לימים הם ובזמן הזה אמן .

Do not measure us by the weaknesses we have built.
You will always be to blame if a person judges your nature over and over again,
This right of judgment has given us as a defect and also as a virtue from our Father in heaven, for in his image we were created and by his right we still exist.
But it is not enough in the hand of the thing, from the language of the act still exists in the negative,
To the disrespect of man and the individual in general, the kind of discrimination.
If human quality is measured in the eyes of the observer, the reflected is whether he has the right to decide so for you,
Who is for you, who or what determines it for you and how it affects you, your environment

פוסטים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *